Kraj

Schweppes reklamuje Bitter Lemon

Marka napojów gazowanych wraca z komunikacją.

Ruszyła najnowsza kampania marki Schweppes (Orangina Schweppes International). Tym razem Schweppes zdecydował się na szczególne wsparcie smaku Bitter Lemon. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem “Oryginalny od 1783 roku”, odpowiadają firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media.

Kampania napoju gazowanego Schweppes kontynuuje koncept kreatywny z zeszłego roku, podkreślający długą historię tej marki – sięgającą 1783 roku, kiedy to Jacob Schweppe opracował metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla. Dodatkowo Schweppes zdecydował się na wsparcie ulubionego dla wielu osób smaku Bitter Lemon, który jest szczególnie polecany do miksowania z alkoholem.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i stacje tematyczne, kanały wideo online: YouTube, TVNplayer, oraz Facebook). Start kampanii zbiegł się z uruchomieniem nowej strony www.schweppes.pl, na której konsumenci będą mogli znaleźć przepisy na drinki z wykorzystaniem napojów z całego portfolio marki Schweppes. Działania potrwają do końca marca.

Oryginalną kreację kampanii przygotowała belgijska agencja Axford Tjon, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Fat Baby. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.