M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe pasmo "Junior TV" z kampanią w Puls2

Katarzyna Woźniak | 13 lutego 2014, 06:00

Telewizja Puls promuje emisje filmów animowanych dla dzieci.

Telewizja Puls ruszyła z kampanią reklamową promującą emisje przebojowych animacji w paśmie "Junior TV” w kanale Puls2. Jak zapewnia stacja, w trakcie emisji tego pasma w dni robocze (9.00-19.00) kanał jest liderem oglądalności wśród dzieci w wieku 4-9 lat.
Działania reklamowe będą realizowane poprzez: spoty TV (TV Puls, Puls2), reklamy prasowe w TV-guide’ach ("Tele Tydzień", "To & Owo", "Super TV", "Kurier TV", "Tele Max", "Kropka TV", "Tele Program", "Tele Magazyn"), reklamy radiowe (Radio Złote Przeboje), internet (Onet, Wirtualna Polska, Facebook). Kampania reklamowa potrwa od 10 lutego do 21 lutego. Za kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada dział marketingu i rozwoju Telewizji Puls.   

W styczniu Puls2 zanotował udział w rynku na poziomie 1,61 proc. (SHR, 16-49), co daje kanałowi miejsce w pierwszej dziesiątce stacji telewizyjnych w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,