Kraj

Acxiom Polska wprowadził do portfolio produkt o nazwie SpaceInfo

Acxiom Polska wprowadził do oferty rozwiązanie dla firm z sektora FMCG pracujących na co dzień z dużą liczbą punktów sprzedaży....

Acxiom Polska wprowadził do oferty rozwiązanie dla firm z sektora FMCG pracujących na co dzień z dużą liczbą punktów sprzedaży. Jest to produkt oparty na bazie punktów sprzedaży firmy badawczej Membr wzbogaconej o dane Acxiom oraz cyfrowe plany miast. Na podstawie analizy tych informacji firma może oceniać punkty sprzedaży, opierając się na zewnętrznych kryteriach, i optymalizować koszty ich obsługi. SpaceInfo może przybrać formę: zestawu danych dołączanych do wewnętrznego systemu CRM, kompletnej bazy danych sklepów z danej kategorii wraz z opisem ich otoczenia, serwisu internetowego prezentującego informacje o punktach sprzedaży (istniejących w bazie lub nowo wprowadzanych) oraz systemu integrującego: plany miast z naniesionymi punktami sprzedaży (spenetrowane i niespenetrowane), dane opisowe (wartość sprzedaży, potencjał konsumentów) i strukturę regionów sprzedaży. Standardowo dołączane są informacje o liczbie otaczających punkt sprzedaży gospodarstw domowych, ich strukturze wieku, wykształcenia, średnich dochodach i potencjale zakupowym w danej kategorii produktu (np. premium). Jednocześnie wykorzystywane są “twarde dane” z Głównego Urzędu Statystycznego oraz informacje o stylu życia pochodzących z bazy zebranej przez Acxiom za pomocą “Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług”, zawierającej informacje o blisko 2 mln gospodarstw domowych. (JP)