Kraj

Brodzik i Wilczak reklamują wspólną ofertę Cyfrowego Polsatu i Plusa [wideo]

CP i Polkomtel zaprezentowały pierwszą wspólną ofertę produktową. Dojdą do tego usługi finansowe i energetyczne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7x8n9hUYk9Q%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, i Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, zaprezentowały wczoraj pierwszą wspólną ofertę produktową – program smartDOM. Potwierdziły się nasze informacje – w reklamach występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą usługę lub wybierając jednocześnie dwie usługi Cyfrowego Polsatu lub Plusa, klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie, czyli 240 zł łącznej zniżki w trakcie umowy (przy umowie na 24 miesiące). Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć – telewizję z telefonem, telefon z internetem, internet z telewizją albo wszystkie trzy – ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług – co najmniej 39,90 zł w przypadku internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej. Jednocześnie można połączyć nawet 9 usług: maksymalnie 3 x telefon, 3 x internet i 3 x telewizję i dzięki temu zaoszczędzić do 80 zł/mies.

18 lutego w telewizji i w internecie, a w kolejnych dniach także w radiu i prasie wystartuje wspólna kampania Cyfrowego Polsatu i sieci Plus, promująca program smartDOM. Obejmie ona największe stacje telewizyjne: Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz kanały tematyczne. W trakcie jej trwania przewidziano intensywne działania w ogólnopolskich stacjach radiowych i prasie z wykorzystaniem dużych formatów: w TV-guide’ach, tygodnikach opinii i dziennikach. W internecie program smartDOM będzie szeroko komunikowany m.in. w serwisach: Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, YouTube.pl., Ipla.tv, na stronach Netshare, w wyszukiwarkach oraz mediach społecznościowych i blogosferze. Przewidziano także kampanię na nośnikach zewnętrznych.

W reklamach występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Oprócz spotów reklamowych para wystąpiła także w viralach oraz użyczyła głosu na potrzeby kampanii w radiu i wizerunku w formatach print oraz digital. Para aktorów będzie także tworzyć bloga połączonego z fanpage’ami Cyfrowego Polsatu i Plusa. Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w charakterystycznym dla siebie stylu będą opisywać wrażenia związane z korzystaniem z programu smartDOM oraz relacjonować przebieg poszczególnych etapów powstawania kampanii.

Autorem kreacji jest agencja Grey Group. Spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono Chimney Pot. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy Media Direction OMD, PHD Media Direction (oba ATL i internet) oraz Carat Polska (część działań w internecie).