Kraj

Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem digital dla NC+

Agencja jest odpowiedzialna za koncepcję i realizację aktywacji dedykowanej wydarzeniu NBA All Star Weekend.

Havas Worldwide Warsaw z nowym projektem digital dla NC+
63. edycja NBA All Star odbędzie się w najbliższy weekend 14-16 lutego, jej atrakcją będzie Mecz Gwiazd NBA, który zostanie rozegrany w niedzielę.

Strona www.canalplus.pl/sport/allstar stworzona przez Havas Worldwide Warsaw dla NC+ specjalnie przy tej okazji zawiera  atrakcje i aktywności dla fanów koszykówki. Jedną z jej funkcjonalności jest umożliwienie kibicom śledzenia związanych z Weekendem Gwiazd najciekawszych wpisów, które pojawiają się w mediach społecznościowych, oglądanie filmów i zdjęć umieszczanych przez zawodników, a także animacji najsłynniejszych slam dunków z ostatnich siedmiu lat. W trakcie samego Meczu Gwiazd wszyscy będą mogli wyrazić swoje uznanie dla zawodników oraz ich popisowych akcji za pomocą tzw. wow button.

Projekt pozyskano w wyniku przetargu.

Za pośrednictwem poświęconej temu wydarzeniu witryny fani mogą się także zadeklarować jako kibice Wschodu lub Zachodu oraz zgłaszać kandydatów do tytułu MVP Meczu Gwiazd. Na podstawie aktywności kibiców powstanie także wykres emocji towarzyszących grze.