Zagranica

Mini przegląda propozycje agencji

Marka będąca własnością BMW przygląda się możliwościom agencji, ale oficjalnie przetargu na obsługę nie prowadzi.

Mini, marka samochodowa należąca do BMW, rozesłała do salonów w Europie zapytania dotyczące oceny współpracy z obsługującą ich aktualnie agencją. Większość salonów znajduje się w Londynie.

Mini jest również zainteresowane propozycjami, jakie miałyby agencje wobec marki, ale jednocześnie zaznacza, że jego zapytania nie mają charakteru oficjalnego przetargu. Proces pozyskiwania informacji koordynowany jest z centrali spółki z Monachium.

Mini nie miał jednej wiodącej agencji międzynarodowej w ciągu ostatnich dwóch lat. Wcześniej wiodącą agencją była BSUR z Amsterdamu. Z kolei Butler, Shine, Stern & Partners z siedzibą w Kalifornii miała dobre wyniki pracy w USA.

Aktualne działanie Mini prowadzone jest jednak niezależnie od przetargu kreatywnego na obsługę marki w Wielkiej Brytanii. 

(BrandRepublic)