Kraj

Pierwsza kampania Just dla Credit Agricole [wideo]

Juliette Binoche zachęca nas, byśmy założyli trzyletnią lokatę w banku. W zamian dostaniemy 4,1 proc.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtIkS--XTyh8%22%7D
Credit Agricole Bank Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje 3-letnie lokaty. Zachętą dla klientów jest oprocentowanie 4,1 proc. w skali roku (oprocentowanie stałe). Minimalna wielkość lokaty to 1 tys. zł.

Do skorzystania z tej oferty banku będzie nas namawiać francuska aktorka Juliette Binoche, która jest twarzą reklamową Credit Agricole Bank Polska od jesieni 2011 r., gdy bank zmieniał nazwę z Lukas Bank.

Filmy reklamowe z jej udziałem będą emitowane w telewizji (TVP, TVN i Polsat i kanałach tematycznych) od 16 lutego do 16 marca br.

Jest to pierwsza kampania reklamowa banku przygotowana przez agencję Just, która w styczniu br. wygrała przetarg na jego obsługę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena.