Kraj

Agros Nova z kampanią dla soku pomidorowego

Brand Fortuna wspiera intensywnie soki z warzyw.

Agros Nova z kampanią dla soku pomidorowego
Ruszyła kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna. Działania wystartowały wczoraj i mają za zadanie wsparcie kategorii soków warzywnych. Jak zapewnia marketer, to pierwsza od wielu lat kampania dla tej kategorii produktowej. Działania promocyjne potrwają do końca marca i obejmą swym zasięgiem telewizję, internet i kino.
Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność) i zachęcenie do ich spożywania.

Reklama będzie emitowana w blisko 90 stacjach telewizyjnych. Łącznie ma być wyświetlona planowo blisko 8 tys. razy.

Działania prowadzone są również w internecie (kampania w wyszukiwarkach, popularnych portalach i na platformach VoD) – tam film ma zobaczyć ponad 12,5 mln konsumentów.
Uzupełnieniem mają być działania reklamowe w kinach, obejmujące swym zasięgiem kilkanaście miast i 350 sal kinowych sieci Cinema City oraz Imax.
Silnym wsparciem dla tych aktywności mają być działania trademarketingowe prowadzone w sklepach oraz materiały POS, które mają pomóc w dobrej ekspozycji produktów.

W portfolio Fortuny znajdują się trzy warianty soków pomidorowych oraz soki warzywne w pięciu wariantach smakowych dostępne w opakowaniach 1 l i 0,3 l.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa BrandPlace, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za działania public relations zaś – Milewska International Wizerunek i PR.