Przez najbliższe trzy miesiące konsumenci, którzy zdecydują się na zakup czterodrzwiowej chłodziarkozamrażarki marki Sharp (wybrane modele), w ramach bonusu otrzymają za darmo od firmy 32- lub 39-calowy telewizor LED. W ten sposób Sharp Electronics (Europe) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce promuje sprzedaż swoich największych lodówek z serii W-French z technologią Plasmacluster. Brzmi kusząco? Oferta ma jednak ograniczenia.
Po pierwsze, liczba modeli biorących udział w promocji jest ograniczona do 10 modeli. Po drugie, są to lodówki – jak na kieszeń przeciętnego Kowalskiego – raczej drogie. Np. modele SJFS820VBK oraz SJFS820VSL, których zakup Sharp premiuje 39-calowymi telewizorami, kosztują 10 tys. zł (sklep internetowy Euro RTV AGD). Natomiast modele: SJFP760VBE, SJFP760VBK, SJFP760VST, SJFP810VBE, SJFP810VBK, SJFP810VST, SJFS810VBK, SJFS810VSL, których zakup producent nagradza 32-celowymi odbiornikami, kosztują od 6,2 do 8,4 tys. zł. Po trzecie, liczba nagród jest mocno ograniczona – producent przewidział bowiem, że rozda w ten sposób 60 39-calowych telewizorów o wartości 1999 zł i 150 32-calowych odbiorników o wartości 1099 zł.
Organizatorem promocji ”Świeże spojrzenie na promocję” na zlecenie Sharp jest firma Trygon. Za produkcję materiałów POS odpowiada agencja Mediatouch.