Kraj

Grupa PSA rozpisała przetarg na obsługę budżetu mediowego

Grupa PSA, w której skład wchodzą Peugeot Polska i Citroen Polska, rozpoczęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość...

Grupa PSA, w której skład wchodzą Peugeot Polska i Citroen Polska, rozpoczęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość szacowana jest na blisko 55 mln zł. Jak powiedziała Dorota Kozłowska, szef działu promocji i reklamy w Peugeot Polska, do pierwszego etapu przetargu zaproszono dziewięć domów mediowych, wśród których jest agencja dotychczas pracująca dla Peugeota i Citroena – Brand & Media OMD. PSA współpracuje z nią od sześciu lat. Nazw pozostałych agencji, które otrzymały zaproszenia, Kozłowska nie ujawniła. Rozstrzygnięcie w przetargu ma nastąpić do końca roku. Wiadomo, że domy mediowe, które wystartują w przetargu, mają przedstawić koncepcje zapewnienia bezpieczeństwa w obsłudze i przepływie danych dotyczących dwóch konkurencyjnych marek należących do Grupy PSA. W 2003 r. wydatki reklamowe Peugeot Polska wyniosły 54,2 mln zł, a Citroena Polska – 60,6 mln zł. W pierwszym półroczu br. wydatki tych firm wynosiły odpowiednio: 28,3 mln zł i 30,2 mln zł (Expert Monitor). (PR)