Kraj

PKO BP z "wypiekami" - rusza nowa komunikacja [wideo]

Do emisji w TV trafił pierwszy spot reklamowy banku PKO BP w nowej formule komunikacyjnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiuO0Wz8g77M%22%7D
Zgodnie z zapowiedziami (patrz MMP24.pl z 05.02 br.) bank PKO BP rusza z nową platformą komunikacji reklamowej. Do emisji w telewizji i internecie trafił właśnie pierwszy spot reklamowy przygotowany przez agencję reklamową DDB Warszawa.

Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe: Universal McCann i Value Media (online), natomiast za kreację reklam internetowych odpowiada agencja OS3.

Platforma komunikacyjna PKO BO pt. ”Organizm” zastępuje reklamy z Szymonem Majewskim, który był twarzą reklamową banku przez minione trzy lata (w tym czasie zostało wyemitowanych 27 spotów reklamowych z jego udziałem).