Agencja Digital One opracowała dla Polkomtela, operatora sieci Plus, internetową kampanię wizerunkowo-sprzedażową “Szybsi od Neostrady II”. Głównym celem kampanii jest budowanie wśród konsumentów świadomości, jakie korzyści daje oferta Plus Internet (m.in. szybkość działania), a także wsparcie konkretnej oferty promocyjnej, w ramach której klienci Plusa wykupujący dostęp do internetu mogą skorzystać z zestawu trzech produktów: dwóch tabletów Lenovo Yoga (wersja 3G i Wi-Fi) i routera domowego Huawei za 0 zł na start.
Główny przekaz kampanii brzmi: “Nie zmieniaj domu! Zmień internet domowy na Plusa, jest szybszy od Neostrady”.
Akcja w internecie, przygotowana przez agencję Digital One, obejmie targetowane mailingi oraz kampanię bannerową zarówno w największych portalach ogólnotematycznych, jak i serwisach lifestyle (m.in. o tematyce budowlano-wnętrzarskiej).
Kampania internetowa będzie elementem szerzej zakrojonych działań promocyjnych, prowadzonych także w innych mediach.
Media dla Polkomtela planuje i kupuje OMD Media Direction.