Kraj

Debiut Havas Peaks na polskim rynku

Grupa Havas Worldwide w Polsce wprowadza ofertę w zakresie personal brandingu.

Debiut Havas Peaks na polskim rynku
Grupa Havas Worldwide w Polsce rozszerza zakres swoich usług o obszar poświęcony zarządzaniu marką osobistą. Nowa oferta pod nazwą Havas Peaks jest oparta na autorskiej i wdrażanej dotychczas w USA oraz Australii metodologii Marian Salzman, CEO Havas PR US.

Oferta Havas Peaks obejmuje analizę, doradztwo strategiczne, konsulting w zakresie wizerunku oraz narzędzia pozycjonowania biznesowego i medialnego wdrażających działania związane z budowaniem marki personalnej.

Koordynacją działań w ramach Havas Peaks zajmą się głównie liderzy kompetencji PR w Grupie: Kamila Wierzbicka, consulting director, która będzie współpracować z Michałem Olbrychowskim, managing directorem Havas PR Warsaw, mającym doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu zarządzania reputacją, oraz z Piotrem Młynkiem, social media konsultantem. Nad adaptacją autorskiej metodologii Marian Salzman w Polsce opartej na modelu “4P” (profession – purpose – personality – passion) będzie czuwał Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, który będzie się także angażował w strategiczne konsultacje podczas prac dla każdego z klientów.

Oferta Havas Peaks jest skierowana do osób zarządzających organizacjami i stojących na czele instytucji: członków zarządów i rad nadzorczych, menedżerów wyższego szczebla, a także osób pełniących funkcje publiczne.

Obecnie finalizowane są rozmowy z pierwszym klientem Havas Peaks w Polsce.