Kraj

Pudliszki wchodzą w nową kategorię - makarony

Na rynek trafią makarony wzbogacone błonnikiem oraz z pszenicy durum.

Marka Pudliszki (HJ Heinz) wzbogaca portfolio o nową kategorię produktową – makarony. W styczniu 2014 w sklepach pojawiły się dwie linie nowości – Bogactwo Błonnika oraz 100 proc. durum, które – jak zapewnia producent – podążają za najnowszymi trendami zdrowotnymi.

Makarony z serii Bogactwo Błonnika mają być odpowiedzią na potrzebę wzbogacenia diety Polaków w błonnik. Producent zapewnia, że nowość zawiera go aż 4-krotnie więcej od zwykłego makaronu i dodatkowo jest jedyną w Polsce propozycją wzbogaconą o naturalny błonnik pszenny.
Makarony 100 proc. pszenicy durum zostały przygotowane wyłącznie z pszenicy durum (pszenica bardzo wysokiej jakości), dzięki czemu makaron po ugotowaniu ma się nie sklejać i pozostawać sprężysty.
Marka Pudliszki przygotowała także coś dla najmłodszych miłośników makaronu. W serii 100 proc. durum można nabyć makaron – jungla, który ma zapewnić dzieciom zdrowy posiłek i zabawę (kolorowa szata graficzna i ciekawe kształty).

Makarony z serii Bogactwo Błonnika są dostępne w opakowaniach 500-gramowych jako rurki, spaghetti lub świderki. Cena za jedno opakowanie wynosi około 4,8 zł.
Makarony z serii 100 proc. durum są dostępne w opakowaniach 500-gramowych, w następujących kształtach: świderki, spaghetti, nitki, rurki, oraz 340-gramowych – Pudliszek (makaron przeznaczony dla dzieci). Cena za jedno opakowanie wynosi około 3,6 zł.