Kraj

Egmont promuje kolekcję "Czytam sobie. Fakty"

Wydawca wprowadza kolekcję dla początkujących czytelników.

Wydawnictwo Egmont Polska wydało serięCzytam sobie. Fakty”. Książki adresowane do dzieci w wieku 5-7 lat. Obecnie ukazały się trzy publikacje: “Wyprawa na biegun. O ekspedycji Amundsena”, “Historia pewnego statku. O rejsie Titanica”, “Apollo 11. O pierwszej podróży na Księżyc”. Debiut wydawniczy wspierany jest kampanią reklamową. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Republika Zielonej Papryki, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Działania reklamowe obejmują m.in.: kampanię TV (TVN, TVP, TVN Mix/Mux, TVN Style, Polsat tematyczne, TVP tematyczne) kampania bannerowa w serwisach WP.pl,  Focus.pl, Gogaga.pl, konkurs na Teletoon+, sponsoring seriali w Mini Mini, działania PR.