M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa edycja kampanii "Duma przedsiębiorcy" Idea Banku

Maciej Burlikowski | 20 lutego 2014, 06:00

W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.

Idea Bank rozpoczął nową edycję kampanii reklamowej realizowanej w ramach programu "Duma przedsiębiorcy", w którym pokazuje swoich klientów prowadzących małe biznesy. W najnowszym spocie wystąpiła niesłysząca  Dorota Staniewska, która prowadzi rodzinną piekarnię i cukiernię w Jarocinie. Aby przekazać widzom swoją historię, w spocie posługuje się językiem migowym.


Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a film wyprodukował dom produkcyjny KioStudio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

Spot emitowany jest w TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+ Cyfrowego oraz na telebimie w centrum Warszawy. Działania reklamowe prowadzone są też w prasie i internecie, mediach społecznościowych i w kanale YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,