Kraj

Vivus podwyższa limity i rusza z nową kampanią

Firma pożyczkowa podwyższa maksymalną kwotę pierwszej, bezpłatnej pożyczki. Wraz z nową ofertą startuje intensywna, trzytygodniowa reklama radiowa.

Firma pożyczkowa Vivus Finance zdecydowała się po raz kolejny podwyższyć limit pierwszej, nieoprocentowanej pożyczki, jaką udziela nowym klientom. Od teraz jest to 1,4 tys. zł. Zwiększyła także – do 3,5 tys. zł – limit maksymalnej pożyczki.

Gdy firma debiutowała na naszym rynku latem 2012 r. kusiła klientów, że udzieli im nawet 800 zł nieoprocentowanej pożyczki. Maksymalny limit wynosił dwa razy tyle – 1,6 tys. zł. Na początku ub.r. firma podniosła te limity odpowiednio do: 1 i 2 tys. zł, a w kwietniu ub.r. po raz trzeci: do 1,2 i 2,5 tys. zł

– Gdy wchodziliśmy na rynek nasza darmowa pożyczka była unikalną ofertą, teraz podobną ma już wielu graczy. Nadal chcemy dyktować warunki i być krok przed konkurencją. Zebraliśmy sporą wiedzę o rynku i zachowaniach klientów, dlatego możemy zaoferować większe kwoty – mówi Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Vivus Finance.

Razem ze zmianami w ofercie wystartuje intensywna, trzytygodniowa kampania reklamowa w radiu. W trzech równolegle emitowanych spotach pożyczkodawca promuje najważniejsze atuty oferty: minimum formalności, cały proces realizowany online i gotówka na koncie w 15 minut. – Właściwie to 92 proc. przelewów trafia na konto klienta w czasie poniżej trzech minut. W komunikacji obiecujemy kwadrans, bo czas ten jest zależny nie tylko od nas, ale też od systemów bankowych – mówi Izdebska. Kampania radiowa potrwa do 9 marca br. i obejmie wszystkie stacje budujące ogólnopolski i lokalny zasięg z grup Eurozet, RMF FM, Time i Agory. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.