Firma pożyczkowa Vivus Finance zdecydowała się po raz kolejny podwyższyć limit pierwszej, nieoprocentowanej pożyczki, jaką udziela nowym klientom. Od teraz jest to 1,4 tys. zł. Zwiększyła także – do 3,5 tys. zł – limit maksymalnej pożyczki.
Gdy firma debiutowała na naszym rynku latem 2012 r. kusiła klientów, że udzieli im nawet 800 zł nieoprocentowanej pożyczki. Maksymalny limit wynosił dwa razy tyle – 1,6 tys. zł. Na początku ub.r. firma podniosła te limity odpowiednio do: 1 i 2 tys. zł, a w kwietniu ub.r. po raz trzeci: do 1,2 i 2,5 tys. zł
– Gdy wchodziliśmy na rynek nasza darmowa pożyczka była unikalną ofertą, teraz podobną ma już wielu graczy. Nadal chcemy dyktować warunki i być krok przed konkurencją. Zebraliśmy sporą wiedzę o rynku i zachowaniach klientów, dlatego możemy zaoferować większe kwoty – mówi Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Vivus Finance.
Razem ze zmianami w ofercie wystartuje intensywna, trzytygodniowa kampania reklamowa w radiu. W trzech równolegle emitowanych spotach pożyczkodawca promuje najważniejsze atuty oferty: minimum formalności, cały proces realizowany online i gotówka na koncie w 15 minut. – Właściwie to 92 proc. przelewów trafia na konto klienta w czasie poniżej trzech minut. W komunikacji obiecujemy kwadrans, bo czas ten jest zależny nie tylko od nas, ale też od systemów bankowych – mówi Izdebska. Kampania radiowa potrwa do 9 marca br. i obejmie wszystkie stacje budujące ogólnopolski i lokalny zasięg z grup Eurozet, RMF FM, Time i Agory. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.