Kraj

Hand Made wprowadza Superbakusie [wideo]

Ruszyła kampania telewizyjna z nową platformą komunikacji marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFjM6UwKP4lM%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Działania komunikacyjne dla marki Bakuś (Bakoma), które poza telewizją obejmują również kampanię kinową i grę mobilną, przygotowała agencja reklamowa Hand Made.

Nowe postacie Bakusia wprowadzone zostaną na wszystkie opakowania marki Bakuś. Redesign opakowań wiąże się z nową szatą graficzną oraz odświeżonym logo Bakuś. Launch nowych opakowań rusza wraz z komunikacją telewizyjną marki. Spoty telewizyjne to połączenie świata realnego i animacji 3D. Produkcję przygotowało studio Lemon Films. Postprodukcję i animację studio Orka. Spot wyreżyserował Damian Pietrasik.

Kampania telewizyjna prowadzona jest w kanałach Atmedia. Na początku marca spot będzie emitowany również w kinach Cinema City w całej Polsce.

Wsparciem komunikacji jest przygotowana również przez Hand Made gra Superbakusie – zaprojektowana na przeglądarkę oraz urządzenia mobilne.