Kraj

Kubuś myje mus

Wystartowała kolejna kampania marki Maspeksu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7Q-eruwNObU%22%7D
W najnowszej reklamie Kubusia z portfolio wadowickiego Maspeksu główną bohaterką jest kilkuletnia reporterka. Przepytuje małą gospodynię, czy owoce należy myć. Dziewczynka z zaangażowaniem i starannością myje pod strumieniem bieżącej wody Kubusia Mus.

Kampania promująca produkt Kubuś Mus ma promować pożywne i zdrowe przekąski w postaci musu z owoców zamkniętych w lekkich i miękkich opakowaniach. Kubusiowy Mus dostępny jest w trzech smakach: jabłko-banan, truskawka-banan-jabłko-marchewka oraz banan-jabłko-marchewka. Producent zapewnia, że przekąska nie zawiera dodatku cukru ani żadnych konserwantów.
Spot można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TVN7.
Za przygotowanie spotu odpowiedzialna jest agencja Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.