M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Architektura Zotta w nowej odsłonie

Katarzyna Woźniak | 21 lutego 2014, 06:00

Jogobella rozpoczęła nową odsłonę konkursu "Jogobudowanie".

Konkurs marki Jogobella z portfolio firmy Zott "Czas na Jogobudowanie!" powraca w nowej odsłonie.

Zadaniem uczestników jest zbudowanie kreatywnych Jogobudowli z pustych kubków po jogurtach Jogobella i przesłanie ich zdjęcia poprzez specjalną aplikację na stronie marki. W tegorocznej edycji konkursu do zdobycia są 3 vouchery na wakacje dla całej rodziny o wartości 25 tys. zł każdy, 80 zestawów walizek Puccini oraz 1920 biletów do kina. Każdy, kto weźmie udział w konkursie, wygrywa - otrzymuje dostęp do pakietu darmowych filmów dla całej rodziny w serwisie kinoplex.pl.

W tym tygodniu wystartowała intensywna kampania telewizyjna wspierająca konkurs. 15-sekundowy spot jest emitowany w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Spot można również zobaczyć w kinach przed wybranymi seansami oraz w kanale YouTube i serwisach VoD. Reklama online wykorzystuje klasyczne formaty reklamowe, screening klikany na pudelek.pl, reklamę w modelu RTB na portalach lifestyle'owych i plotkarskich oraz reklamę w Facebooku. Dodatkowo na stronie głównej portalu Onet.pl wyemitowana była reklama w formacie Xhtml. W kampanii OOH wykorzystanych zostało 380 billboardów w ośmiu największych miastach w Polsce.

Koncepcja ogólnopolskiej akcji została przygotowana wspólnie przez firmę Zott, agencję komunikacji reklamowej Isobar oraz dom mediowy Carat. Spot telewizyjny został opracowany przez agencję reklamową Pahnke. Za narzędzia do kampanii, realizację konkursu oraz kreację internetową i outdoorową odpowiada Isobar Poland. Reklamę w telewizji, kinach i internecie zaplanował i kupił dom mediowy Carat, a komunikację OOH agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Amnet Polska odpowiada za zaplanowanie i realizację działań w modelu RTB.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,