Kraj

Rusza School of New Media

Zajęcia odbywać się będą w weekendy, w podziale na bloki poranne oraz popołudniowe. Głównym partnerem szkoły jest portal Gazeta.pl.

Startuje School of New Media – szkoła skupiająca się na marketingu w internecie, z dużym naciskiem na media społecznościowe. Ambicją jej twórców jest stworzenie oferty kursów przybliżających osobom w różnym momencie swojego rozwoju zawodowego zagadnienia z marketingu internetowego.

School of New Media rozpoczyna działalność w Warszawie, zajęcia odbywać będą się w siedzibie Agory w weekendy, w podziale na bloki poranne oraz popołudniowe. Gazeta.pl jest głównym partnerem szkoły. Komunikacyjnie inicjatywę wspiera Prowly.com.

Wśród wykładowców School of New Media znajdują się osoby takie, jak: Michał Sadowski, CEO Brand24, dr Albert Hupa, CEO IRCenter, dr Anna Miotk, autorka książek o social mediach i PR. Są także blogerzy oraz osoby zajmujące się nowymi mediami na świecie, m.in. senior community manager w Avast Software Julia Szymańska czy konsultantka, coach i blogerka Sylwia Presley, pracująca w Wielkiej Brytanii, a także Kuba Jankowski, współtwórca i prowadzący programu “MaturaToBzdura”, a obecnie opiekun partnerów w AIA, sieci partnerskiej YouTube.

Kursy rozpoczynają się w marcu.