Zagranica

DHL kampanią partyzancką kpi z konkurencji

Firma okleiła przesyłki konkurencji termoaktywną taśmą z hasłem "DHL is faster".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvHVWegNfQl0%22%7D
DHL wystartował z krecią robotą wobec konkurencyjnych firm – TNT i UPS. Niemiecka firma logistyczna, użyła do celów promocyjnych specjalnej folii termoaktywnej. Okleiła nią paczki dostarczane przez kurierów UPS i TNT. Paczki były poprzednio zamrożone, a po rozgrzaniu w samochodach i pojawieniu się napisu, konkurencyjni kurierzy nosili paczki z hasłem “DHL is Faster”. DHL wybrał na tyle duże przesyłki, żeby przechodnie mogli wyraźnie zobaczyć czerwone litery na żółtym tle z daleka. Dodatkowo przesyłki “trojańskie” zostały wybrane według kategorii najtrudniejszych do dostarczenia – wiązało się to z tym, że kurierzy musieli przejść z nimi kilkaset metrów, niosąc paczkę jak reklamowy banner. 

(Popsop)