Kraj

Warta testuje agencje przed zaproszeniem do przetargu na obsługę całej grupy

Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa "Warta", do której należą m.in.: TUiR Warta, TUnŻ Warta Vita, PTE Dom, Warta TFI, Warta Asset Management, przed...

Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa “Warta”, do której należą m.in.: TUiR Warta, TUnŻ Warta Vita, PTE Dom, Warta TFI, Warta Asset Management, przed planowanym na koniec lipca rozpisaniem przetargu, który ma wyłonić agencję reklamową do obsługi całej grupy (patrz DS “MMP” z 14 lipca), prowadzi przetarg na, jak to powiedział Piotr Seidler, dyrektor biura marketingu TUiR Warta, “niewielki projekt BTL-owo-mailingowy”. Szczegóły tego przetargu nie zostały podane, ale Seidler przyznał, że – choć projekt będzie zrealizowany – jest to rodzaj testu dla kilku agencji przed ostatecznym zaproszeniem ich do przetargu na obsługę całej grupy. Nie wiadomo, czego projekt dotyczy ani kto został do niego zaproszony. (AMS)