Kraj

Dzięki pożyczce z BNP Paribas wszystko się "ziszcza" [wideo]

Pierwsza kampania Lowe Warsaw dla BNP Paribas Bank Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_1T6LD7AezQ%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUXmDIeO-fgJAIUno6mvMj8g%22%7D
BNP Paribas Bank Polska rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje kredyty gotówkowe, obiecując najniższy całkowity koszt kredytu.
Kampania realizuje nową strategię komunikacji banku, której ideą jest pokazanie, jak “ziszczają” się plany bohaterów dzięki BNP Paribas. Niskie koszty kredytu sprawiają, że klientów banku stać na więcej, niż planowali.
Filmy 30-sek. i 15-sek. będą emitowane w telewizji (TVP, TVN i kanałach tematycznych) oraz internecie.

To pierwsza kampania przygotowana przez agencję Lowe Warsaw dla BNP Paribas po wygraniu przez nią w grudniu ub.r. przetargu na obsługę tego klienta. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Bank zapowiada, że to początek większej kampanii, która będzie realizowana przez cały rok. Kolejne promowane produkty, których kampania wkrótce się zacznie, to kredyt samochodowy oraz kredyt internetowy.