Kraj

Lilou rusza z działaniami wizerunkowymi

Marka biżuterii i dodatków we francuskim stylu wkracza na łamy gazet z promocją najnowszej kolekcji.

Lilou, marka biżuterii i dodatków do samodzielnego skomponowania, rusza dzisiaj z odsłoną kampanii wizerunkowej.

W styczniu odbyła się pierwsza sesja wizerunkowa marki. Autorem zdjęć jest fotograf Christoph Sillen – twórca kampanii renomowanych marek takich jak Hermès i Chanel. Tematem przewodnim kampanii reklamowej Lilou jest nowa kolekcja z kryształów Bohème. W sesji udział wzięły dwie modelki: Katarzyna Jastrzębska i Karolina Wąż, za produkcję odpowiada Sandra Orłow z Van Dorsen Talents, natomiast postprodukcja realizowana była w Paryżu. W projekt nie zaangażowano żadnej agencji.

Pierwszą odsłonę kampanii będzie można zobaczyć dzisiaj w magazynie “Viva!”.

Obecnie działa 11 salonów Lilou i dwa  salony Be my Lilou w kraju, 1 w Paryżu i 1 w Dusseldorfie. Stworzony został także salon internetowy.
Do tej pory Lilou przy działaniach promocyjnych wykorzystywało głównie działania o charakterze PR, eventy i komunikację w social mediach.
Kampania reklamowa Lilou potrwa do końca br. W tym czasie odbędzie się kilka jej odsłon w prasie kobiecej.