Kraj

Radio Wrocław z kampanią wizerunkową

Działania startują pod hasłem "Prowadzimy na Dolnym Śląsku".

Wystartuje kampania wizerunkowa Radia Wrocław. Działania ruszą w marcu i obejmą Wrocław i Dolny Śląsk. Hasło “Prowadzimy na Dolnym Śląsku”, które stacja wykorzystuje w kampanii, ma nawiązywać do skojarzeń z radiem jako medium towarzyszącym ludziom podczas podróży samochodem. Kampania ma podkreślić ważną społecznie misję radia, jego zasięg, a przez to siłę i możliwości realnego wpływania na lokalną rzeczywistość. Innym hasłem wykorzystanym w kampanii jest: “Jesteśmy w co drugim domu”.
W kampanii zostaną wykorzystane billboardy, plakaty, animacje na nośnikach LED. Kampania zostanie
również wsparta reklamą na antenie Radia Wrocław. Całość kampanii skierowana jest nie tylko do mieszkańców
Wrocławia, ale też całego regionu. Billboardy pojawią się poza Wrocławiem w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy, Bolesławcu, Lubinie, Kłodzku, Polkowicach. Uzupełnieniem tego przekazu jest kampania telewizyjna, prasowa, internetowa.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada Radio Wrocław.