Kraj

Reckitt Benckiser porozumiał się z P&G i zawiesił emisję kampanii Dosi

Firma Reckitt Benckiser SA zaprzestała emitowania reklamy swojego proszku do prania marki Dosia, w której marka ta została zestawiona z...

Firma Reckitt Benckiser SA zaprzestała emitowania reklamy swojego proszku do prania marki Dosia, w której marka ta została zestawiona z marką Vizir należącą do P&G (o kampanii tej pisaliśmy w DS “MMP” z 13 lipca). Jest to wynikiem porozumienia, jakie udało się osiągnąć pomiędzy koncernem Procter & Gamble a Reckitt Benckiserem. “Ta reklama nie jest już emitowana” – powiedziała Małgorzata Mejer, PR manager P&G, ale nie zgodziła się na jakiekolwiek dalsze komentarze. Przedstawiciele Reckitt Benckisera także odmówili jakiegokolwiek komentarza w tej sprawie. Autorem kampanii reklamowej Dosi jest agencja Euro RSCG Warsaw. (AMS)