Kraj

GoldenAd ma nowych dyrektorów

Monika Dąbrówka objęła stanowisko buying & performance directora, Hubert Pałkiewicz - strategy & business development directora.

GoldenAd ma nowych dyrektorów
Monika Dąbrówka dołączyła do zespołu GoldenAd – sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu – i będzie nadzorować wszystkie działania związane z wydawcami. Z kolei Hubert Pałkiewicz będzie odpowiadał za strategię, client services oraz rozwój oferty.

Monika Dąbrówka objęła stanowisko buying & performance directora. Będzie odpowiadać za wszystkie działania związane z wydawcami, takie jak poszerzenie i porządkowanie portfolio serwisów, negocjacje stawek oraz zasad współpracy między wydawcami i siecią GoldenAd. Dąbrówka wcześniej pracowała w sieci TradeDoubler, gdzie zajmowała stanowisko senior publisher managera, a jeszcze wcześniej między innymi w sieci Afilo oraz firmie CR Media.

Hubert Pałkiewicz dołączył do GoldenAd pod koniec ub.r. jako doradca zarządu. Teraz, jako strategy & business development director, będzie odpowiadał za strategię sieci, rozwój oferty i wdrażanie nowych projektów. Do jego obowiązków będzie także należał nadzór nad jakością obsługi i usług świadczonych przez sieć. Pałkiewicz wcześniej współzarządzał polskim oddziałem Reprise Media, spółką w grupie IPG odpowiadającą za działania search and performance marketingu. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, które zdobywał między innymi w CR Media, Internet Group oraz Universal McCann.