Kwietniowe wydanie miesięcznika “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ukaże się w nowym layoucie. Autorem nowej makiety jest Beata Sędzimir, dyrektor artystyczna magazynu.
W warstwie merytorycznej pismo ma zachować swój ekspercki i poradnikowy charakter. Wyróżnikiem magazynu ma pozostać zdaniem wydawcy najbardziej obszerny w segmencie dział kulinarny. Od bieżącego numeru ma on jeszcze większą objętość – 27 stron (wcześniej ok. 22 stron). Strony z przepisami zyskały okładkę, a cały dział tytuł “Największa książka kucharska”.
Dla tytułu zaplanowana jest kampania reklamowa w telewizji (stacje grup TVP, TVN, Polsat) oraz prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer). Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, za planowanie i zakup mediów MEC.
Cena “Świata Kobiety” pozostaje bez zmian i wynosi 2,40 zł. Nie zmieniają się również format, objętość i papier magazynu. Nakład numeru wielkanocnego wynosi 490 tys. egzemplarzy.