Kraj

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Burda Media Polska reorganizuje struktury sprzedażowe. Kierownictwo działu reklamy tworzy trzyosobowy zespół dyrektorów podległych Barbarze Topol, commercial director całego wydawnictwa. W zespole tym znalazły się: Beata Bartczak, Katarzyna Nowakowska oraz Małgorzata Gurbała. Bartczak będzie zarządzała segmentami luxury & liferstyle (“Elle”, “InStyle”, “Glamour”, “Gala”) oraz women advisory (“Claudia”, “Dobre Rady”, “Samo Zdrowie”, “Burda”). Gurbale będą podlegały segmenty home & design (“Elle Decoration”, “Sielskie Życie”), garden (“Mój Piękny Ogród”, “Przepis Na Ogród”) oraz food (“Moje Gotowanie”, “Przyślij Przepis”, “Sól i Pieprz”). Kieruje także obsługą klientów zagranicznych i insertami dla całego wydawnictwa.

Nowakowska zajmie się segmentami men & special interest (“Focus”, “Focus Historia”, “Focus Coaching”, “National Geographic”, “Traveller”, “Chip”).

Burda International stworzyła także stanowisko advertising director for multiplatform solutions, odpowiedzialne za kreowanie projektów i rozwiązań komunikacji multiplatformowej 360 stopni. Powierzone je Konradowi Gackiemu, który będzie odpowiedzialny za budowę i rozwój ofert zakładających wykorzystanie platformy cyfrowej, mobilnej, publikacje elektroniczne oraz marketing szeptany. Gacki dołącza do zespołu new business Burda International Polska kierowanego przez Joannę Chlebną.

Z wydawnictwem rozstała się Agnieszka Kieszczyńska, która była advertising sales directorem działu luxury & lifestyle.