M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Smereczyński interactive concept directorem w Scholz & Friends

Katarzyna Kacprzak | 3 marca 2014, 06:00

Agencja łączy ATL i interactive w jednym zespole.

Agencja Scholz & Friends wzmacnia kompetencje digital i nawiązuje współpracę z Adamem Smereczyńskim,
który na stanowisku interactive concept directora będzie nadzorował projekty digital dla obecnych i potencjalnych klientów S&F.

- Od dłuższego czasu zmieniając strukturę, inwestowaliśmy w zespół łączący doświadczenie ATL i /BTL z online - mówi Marcin Jeziorski, CEO S&F. - Żaden projekt nie jest przekazywany z rąk do rąk, kompleksowe działania niezależnie od tego, czy w TV, mediach społecznościowych, czy np. mobile, przygotowywane są w ramach tego samego teamu obsługującego daną markę. Taki sposób działania docenił już Opel, Vectra, a ostatnio Getin Leasing czy McCormick - dodaje Józek Dutkiewicz, dyrektor kreatywny agencji.

Adam Smereczyński, który rozpoczyna pracę w agencji na stanowisku interactive concept directora, zdobywał doświadczenie w agencjach Arc, Leo Burnett, Change Digital, Kattfot. Pracował m.in. dla takich klientów jak Canal+, Duracell, Durex, BBC UK, Milka, BMW, Diageo, Phillip Morris, Wyborowa, Żywiec, Allegro, Netia, PZU, Google, PKO SA, Era, Millenium.

W ostatnim czasie to kolejne wzmocnienie kompetencji ATLowo-interaktywnych Scholz & Friends po dołączeniu w grudniu zespołu Piotr Fuk - Paweł Czartoryski (wcześniej G7, Team One, 303, Interactive Solution, Saatchi & Saatchi Digital).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,