Kraj

Rusza nowa kampania Danone [wideo]

Spot telewizyjny w reżyserii Michała Gazdy przygotowała agencja Y&R, a zrealizował dom produkcyjny Raymond.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTIqd7ppCpt4%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Rusza nowa kampania Danone przygotowana przez Young & Rubicam i VML.

Bohaterami komunikacji kampanii pt. “Rodzinne Wybory: ale Owoc czy Aksamitny?” są dwie linie produktów: “ale Owoc” – jogurt z kawałkami owoców, oraz “Aksamitny” – jogurt z przetartymi owocami.

W ramach kampanii przygotowane zostały  loteria z nagrodami oraz wsparcie reklamowe online i w sieciach sprzedaży. Kampania jest kontynuacją strategii “Jogurty Danone. W trosce o dobre nawyki”, a główną platformą działań jest strona www.dobrenawyki.pl.

Spot telewizyjny w reżyserii Michała Gazdy przygotowała agencja Y&R, a zrealizował dom produkcyjny Raymond. VML odpowiada za kreacje internetowe, a MediaCom za zakup mediów.