Kraj

Atmedia wprowadzają pakiet reklam w magazynach tabletowych

W ofercie Atmediów dostępne będą cztery pakiety reklamowe, w tym tabletowy.

Atmedia wprowadzają pakiet oferujący reklamę w magazynach na tablety. Dołączy on do pakietów reklam wideo, które poszerzono o pakiety damski i męski. Łącznie w ofercie będą pakiety: tablets@max, video@men, video@women oraz display@kids.

W skład pakietu tablets@max wchodzą m.in. magazyny “iAM”, “Ego” i “myMAMY”, z których notuje ponad 10 tys. pobrań. W ofercie jest też m.in. magazyn “Business Traveller Poland”, który dołączył do oferty w lutym br. Łącznie wszystkie tytuły notują ponad 100 tys. pobrań miesięcznie. Produkt tablets@max pozwala dopasowywać reklamę kontekstowo i demograficznie do grupy celowej. 

Video@men i video@women wzbogaciły dotychczasową ofertę pakietów reklamy wideo w internecie (tj. video@max i video@kids). W skład pakietu video@men wchodzi 14 witryn, w tym m.in. Moviebox.pl. Pakiet video@women natomiast to 18 witryn, m.in. Stopklatka.pl, Lulek.tv i Cartoonnetwork.pl. Według danych Atmediów pakiet video@men dociera miesięcznie do 7,1 mln real users (RU), a pakiet video@women do 6,5 miliona RU.