Kraj

Berlinki sponsorują "Must Be The Music. Tylko muzyka" [wideo]

Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFZEzuqdbmTI%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Agencja reklamowa Publicis przygotowała trzy telewizyjne spoty sponsorskie dla marki Berlinki, które są emitowane w ramach 7. edycji programu “Must Be The Music. Tylko muzyka” nadawanego przez telewizję Polsat. 

Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r. po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.

Produkcją spotu zajął się Human Ark. Za planowanie oraz koordynacje działań sponsorskich w programie odpowiada Katarzyna Romanowska z Alvernia Content.