Kraj

Jutrzenka polewa wafle czekoladą

Familijne wprowadzają warianty oblane czekoladą.

Jutrzenka polewa wafle czekoladą
Jutrzenka Colian, właściciel marki Familijne, wprowadza linię wafelków w czekoladzie. Jeden wariant pojawi się na rynku w wersji mleczno-czekoladowej, a drugi – mocno czekoladowej. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży w sklepach sieciowych.

Opakowania Familijnych w czekoladzie mają szatę graficzną charakterystyczną dla produktów z segmentu premium. Folia metalizowana ze złoceniami ma podkreślać wyjątkowość produktu i przedłużać jego świeżość.

W najbliższych miesiącach firma zapowiada wsparcie dla swojej nowości, ale na razie nie ujawnia szczegółów. Poprzednie działania dla marki Familijne Jutrzenka podejmowała we wrześniu ubiegłego roku (MMP24 z 11 września). Wówczas za kreację kampanii odpowiadała agencja Soho Square, media kupował Universal McCann.

Marka Familijne jest liderem smakowych wafli rodzinnych, a Grześki, również z portfolio Jutrzenki, utrzymują drugą pozycję w segmencie wafli impulsowych (źródło: Colian S.A. za Nielsen).