M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Baileys prezentuje historie sióstr

( red. ) | 7 marca 2014, 06:00

Diageo po raz pierwszy wystartowało z intymną komunikacją adresowaną do kobiet w Chinach.

Baileys rozpoczął działania propagujące siostrzaną miłość. Kampania ruszyła w Chinach, jej główne bohaterki to kobiety, a temat - siostrzana miłość.

Idea została opracowana przez chiński oddział BBH. Ze względu na realizowaną w Chinach politykę "jednego dziecka" wiele osób nie ma rodzeństwa i siostrzana miłość między niespokrewnionymi osobami to jedyna szansa na bliskość.

Działania będą realizowane w kanałach social media, w szczególności na Weibo. Filmy opowiadają o intymnych relacjach sióstr, o wzajemnym wsparciu, który przyczynia się do rozwoju osobistego i pozwala zachować balans między pracą zawodową i życiem osobistym.

Kampania potrwa w Chinach dwa miesiące.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , , ,