Zagranica

Baileys prezentuje historie sióstr

Diageo po raz pierwszy wystartowało z intymną komunikacją adresowaną do kobiet w Chinach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyYMAFQoJj7M%22%7D
Baileys rozpoczął działania propagujące siostrzaną miłość. Kampania ruszyła w Chinach, jej główne bohaterki to kobiety, a temat – siostrzana miłość.

Idea została opracowana przez chiński oddział BBH. Ze względu na realizowaną w Chinach politykę “jednego dziecka” wiele osób nie ma rodzeństwa i siostrzana miłość między niespokrewnionymi osobami to jedyna szansa na bliskość.

Działania będą realizowane w kanałach social media, w szczególności na Weibo. Filmy opowiadają o intymnych relacjach sióstr, o wzajemnym wsparciu, który przyczynia się do rozwoju osobistego i pozwala zachować balans między pracą zawodową i życiem osobistym.

Kampania potrwa w Chinach dwa miesiące.

(Popsop)