Kraj

Niesieciowy SPC House of Media obchodzi 5. urodziny

Dom mediowy SPC House of Media obchodzi właśnie swoje piąte urodziny. Firma została założona na początku sierpnia 1999 roku przez...

Dom mediowy SPC House of Media obchodzi właśnie swoje piąte urodziny. Firma została założona na początku sierpnia 1999 roku przez Rolanda Sprunga (prezes zarządu) i Michała Szeptyckiego (dyrektor ds. mediów) jako dom mediowy niezwiązany z żadną agencją reklamową ani z żadną międzynarodową siecią. Pierwszym klientem SPC był OFE Rodzina. Wśród kolejnych klientów byli m.in.: TP SA, Groupe SEB Polska (marka Tefal), TelePizza, Metsa Tissue (marki Mola i Lambi), PKN Orlen (Orlen Team, Eksterm Plus, Qal), Sokołów, Atlantic (kampania TV w Rosji), Ernst & Young czy ministerstwo turystyki Turcji. W ciągu 5 lat działalności SPC House of Media zwiększył przychody z 7,5 mln w 1999 r. do 28 mln w 2003 r. (MG)