Kraj

Radio Vox FM startuje z kampanią wizerunkową [wideo]

Spot został wyprodukowany przez dział produkcji TV Murator SA.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWXH9lys82oo%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Kampania radia Vox FM obejmie prasę, internet, telewizję, kino (sieć Multikino, Helios, Cinema City) i siatki wielkoformatowe na terenie Warszawy.

Równocześnie na antenie Vox FM prowadzone będą działania wspierające kampanię. Kreację reklamową przygotowała spółka Time SA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom oraz dział promocji Time SA.
 
W 30-sekundowym spocie reklamowym wystąpili m.in. prowadzący na antenie radia Vox FM poranny program “Pierwsza zmiana”: Anna Chmiel, Konrad Piwowarski, Norbert Bieńkowski. Wykorzystano w nim utwór zespołu Piersi “Bałkanica”.

Spot został wyprodukowany przez dział produkcji TV Murator SA.