Maspex, właściciel brandu Tymbark, wystartował z intensywnymi działaniami dla swojej nowej marki – Tymbark Fruktajl. Działania mają promować brand jako zdrową i pożywną przekąskę do picia. Film utrzymany w lekkiej, humorystycznej konwencji łączy w sobie oryginalną postać kalorycznego brand hero, owocowy produkt oraz bohaterkę, która musi dokonać między nimi wyboru.
Kiedy brand hero – Pan Pączek – usiłuje skusić bohaterkę, roztaczając przed nią uroki kalorycznych smakołyków, ta wybiera Tymbark Fruktajl – gęstą, owocową przekąskę, która, jak przekonuje producent, nie zawiera cukru.
Nowość dostępna jest w ciekawych wariantach smakowych: ananas & kokos, brzoskwinia & mango, śliwka & jabłko, truskawka & banan.
Dodatkowo w ramach kampanii dla wszystkich amatorów przekąsek Tymbark przygotował profil “Co Ci szkodzi” w portalu Facebook, z postacią Pana Pączka w roli kusiciela.
Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz w serwisach VoD.
Za kreację i realizację spotu odpowiada Brainbox. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.