Przetargi

Farmica zawiesza przetarg i pracuje nad strategią wsparcia marki Breathe Right

Firma Farmica zawiesiła przetarg, w którym wyłonione miały zostać agencja reklamowa i dom mediowy na potrzeby tegorocznej kampanii telewizyjnej marki...

Firma Farmica zawiesiła przetarg, w którym wyłonione miały zostać agencja reklamowa i dom mediowy na potrzeby tegorocznej kampanii telewizyjnej marki Breathe Right, która wchodzi na polski rynek. Konkurs ogłoszono w lutym br. “Zawieszenie konkursu związane jest z decyzją o zmianie strategii wsparcia marketingowego debiutu produktów Breathe Right. Chcemy, by na początek nacisk położony został nie na ATL, ale raczej na BTL i działania public relations. Nie znaczy to jednak, że do idei kampanii w mediach nie powrócimy” – powiedziała Joanna Szozda, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży firmy Farmica. Breathe Right to plastry na nos ułatwiające oddychanie m.in. przy nieżycie nosa i przy uprawianiu sportów. Brand należy do amerykańskiej firmy CNS. Licencję na rozpowszechnianie produktów tej linii w Europie Środkowo-Wschodniej ma włoska firma Blufarm. Wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Farmica. Produkty Breathe Right dostępne są obecnie w 23 krajach. Plastry mają być wprowadzone na polski rynek na przełomie września i października br. “Produkt skierowany jest przede wszystkim do osób w wieku 25-45 lat. Działania marketingowe chcemy skierować w pierwszej kolejności do kobiet, które, jak wiemy, głównie podejmują decyzje zakupowe” – powiedziała Joanna Szozda. Plastry Breathe Right dostępne będą w aptece bez recepty. Cena brutto jednego opakowania produktu (10 sztuk) wyniesie ok. 29 zł. (PM)