M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frosta wyda 2,5 mln zł na jesienną kampanię, trwa przetarg mediowy

Serwis Dzienny | 4 sierpnia 2004, 00:00

Frosta, producent mrożonych dań warzywnych i ryb, jeszcze w sierpniu wybierze dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii reklamowej ryb, na...

Frosta, producent mrożonych dań warzywnych i ryb, jeszcze w sierpniu wybierze dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii reklamowej ryb, na którą rezerwuje 2,5 mln zł. W przetargu biorą udział trzy domy mediowe, w tym Brand & Media OMD, który do tej pory obsługiwał budżet tego klienta. Jesienna kampania będzie prowadzona dla ryb mrożonych Frosty. Spot reklamowy kampanii wykonała agencja Gryf z Torunia, z którą firma współpracuje od pewnego już czasu. Oprócz działań mediowych będzie prowadzona akcja promocyjna tych produktów. Ostatnimi działaniami marketingowymi prowadzonymi przez Frostę była promocja konsumencka dań gotowych, która rozpoczęła się na początku roku i zakończyła w maju. Frosta Sp. z o.o. należy do niemieckiej firmy Frosta AG, na polskim rynku działa od 1998 r.; ma fabrykę w Bydgoszczy, zatrudnia 150 osób. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,