Zagranica

Starbucks odświeża opakowania Tribute Blend

Sieć ponownie wprowadzi do oferty mieszankę Tribute.

Starbucks odświeża opakowania Tribute Blend
Starbucks odświeża opakowania mieszanki kawowej Tribute Blend. Mieszanka zostaje wprowadzona ponownie – po raz pierwszy pojawiła się na rynku w 2011 r., aby uczcić 40-lecie sieci. Jest dostępna ponownie od 4 marca w nowo zaprojektowanych torbach – mają one szereg elementów mających symbolizować filozofię marki i etapy jej rozwoju.

Starbucks stworzył jubileuszową mieszankę na podstawie preferencji i wyborów dotychczasowych konsumentów: mieszanka z wiśniowym posmakiem z Etiopii, kawa z regionu Azji i Pacyfiku (słodkie drewno cedrowe), soczysty ziołowy smak z regionu Papui i Nowej Gwinei oraz orzechowa z Kolumbii.

W przeciwieństwie do opakowania z 2011 r. obecne charakteryzuje się śmiałym designem, a zielony kolor odgrywa na nim główną rolę. Malowane kółka różnej wielkości mają symbolizować różne etapy rozwoju marki. W tle znajdują się czarne złoto i chłodne grafiki.

(Popsop)