M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cielecka, Stuhr, Małaszyński w reklamie Stopklatki TV

Joanna Dziwisińska | 14 marca 2014, 06:00

Nowy kanał telewizyjny rusza z działaniami promocyjnymi. Stacja zamierza w ciągu kilku najbliższych lat zdobyć 2,5 proc. udziału w widowni.

Stopklatka TV rozpoczyna działania  promocyjne. W kampanii wzięli udział Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński. Akcja obejmie kino (przygotowano dwa spoty), telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i radio. Spot reklamowy został przygotowany przez studio Spinka. Resztą realizacji kampanii stacja zajęła się we własnym zakresie.

Kanał zadebiutuje 15 marca br., pojawi się na tzw. pierwszym multipleksie cyfrowej telewizji naziemnej (MUX1). Będzie miał charakter filmowy. Przypomnijmy, że w styczniu br. Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Stopklatki, obiecywał,, iż nowy kanał stanie się rentowny po przekroczeniu 1 proc. udziału SHR w grupie 16-49 lat. Taki udział nadawca zamierza osiągnąć w pierwszym roku funkcjonowania, w kilku najbliższych 2-2,5 proc. Za obsługę reklamową stacji odpowiada Polsat Media.

Stopklatka to wspólny projekt Agory SA, wydawcy m.in. ”Gazety Wyborczej”, i spółki Kino Polska TV (KPTV).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,