Zagranica

Ribena Plus ruszy z kampanią

Działanie za 5 mln funtów ma wyróżnić markę od Ribeny.

Ribena Plus przygotowuje kampanię informacyjną o wartości 5 mln funtów, która ma odróżnić ją od brandu Ribena.

Ribena Plus jest brandem, który swoją komunikację adresuje do mam. Produkt jest reklamowany jako napój funkcjonalny. Komunikacja adresowana do mam ma łączyć kreatywność ze szczerością. Chce nakłonić mamy, żeby podawały swoim dzieciom to, co jest dla nich dobre. Na dowód tej strategii mamy w spotach reklamowych mówią dzieciom m.in., że marchew pomaga im widzieć w ciemności. Producent zapewnia, że Ribena Plus nie zawiera dodatkowego cukru, jest wzbogacona w witaminy i wapń.

Działania będą komunikowane również w kanałach VoD. Za kreację odpowiada M&C Saatchi. Działania będą miały swoje odsłony również w prasie, social mediach i w mediach cyfrowych.

(Marketing Week)