Kraj

Filip Wołowski dołącza do Roth Observatory International

Został partnerem i jednocześnie dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Polskę i cały region Europy Środkowej i Wschodniej.

Filip Wołowski dołącza do Roth Observatory International
Roth Observatory International, międzynarodowa firma doradztwa marketingowego, wzmacnia zespół w Warszawie. Do oddziału firmy, będącego centralą na Europę Środkowo-Wschodnią, z początkiem marca dołączył Filip Wołowski. Został partnerem i jednocześnie dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Polskę i cały region Europy Środkowej i Wschodniej.

Filip Wołowski to menedżer z 20-letnim doświadczeniem w marketingu i reklamie. Pracował w agencji badawczej CASE, był dyrektorem marketingu Raisio Polska Foods (Masmix, Finea), a 15 lat temu związał się z branżą reklamową – z McCannem, Ogilvy, Tippingpointem (grupa TBWA). W tym czasie pracował dla takich marek jak m.in. BMW, Coca-Cola, Danone, L’Oreal, Nestle, Opel.

– Na polskim rynku nierzadko zdarza się, że klienci i ich agencje marketingowe zajmują pozycje po dwóch stronach barykady, a przecież to w dobrej, inspirującej współpracy leży klucz do sukcesu. Wierzę, że Roth Observatory, wnosząc na polski rynek międzynarodowy know-how w obszarach wyboru agencji, negocjacji i modelów wynagrodzeń, szkoleń i warsztatów, przyczyni się do budowy dobrych relacji pomiędzy klientami a ich agencjami – mówi Wołowski.

Roth Observatory International jest firmą specjalizującą się w międzynarodowym doradztwie biznesowym. Koncentruje się na wsparciu zarządzających w optymalizacji wydajności zasobów marketingowych. Główna siedziba firmy znajduje się w Londynie. Prócz niej działa 11 innych biur na całym świecie (m.in. w Nowym Jorku, Johannesburgu, Los Angeles czy Tokio).