M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MRM globalnie zmienia nazwę na MRM // McCann

Katarzyna Kacprzak | 17 marca 2014, 06:00

Zmiany w strukturach grupy dotyczą także oddziału polskiego.

Agencja digitalowa MRM zmieniła nazwę z MRM Worldwide na MRM // McCann.

McCann Worldgroup w Polsce już od roku prowadzi zintegrowane projekty z udziałem wszystkich agencji z grupy, pracując m.in. dla MasterCarda, Coca-Coli, KFC czy Banku Pekao.

W skład grupy w Polsce wchodzą firmy: agencja reklamowa McCann, agencja digitalowa MRM, agencja marketingu zintegrowanego Momentum, agencja PR Weber Shandwick oraz agencja produkcyjna Craft. O zmianach dotyczących nowego pozycjonowania Momentum informowaliśmy 11 lutego br. w MMP24.

- Działania rozpoczęte w 2013 r. znacznie zwiększają naszą dynamikę w pozyskiwaniu nowych klientów, jak i w rozwijaniu kolejnych zintegrowanych projektów na rzecz wiodących klientów - komentuje Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,