M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Joanna Dziwisińska | 17 marca 2014, 06:00

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Wydawnictwo Burda International Polska wprowadza zmiany w strukturze wydawniczej. Za poszczególne segmenty odpowiedzialni są dyrektorzy wydawniczy i promocji. Michał Helman przejmuje zarządzanie segmentem luxury & lifestyle (tytuły: "Elle", "Elle Deco", "Instyle", "Glamour", "Gala"). Urszula Wilk odpowiada za segment women advisory, w tym: design, garden, cuisine ("Claudia", "Dobre Rady", "Burda", "Samo Zdrowie", "Moje Gotowanie", "Sól i Pieprz", "Kulinarne Hity", "Prześlij Przepis", "Sielskie Życie", "Mój Piękny Ogród", "Przepis na Ogród"). Edyta Pudłowska zajmie się segmentem popular science & special interest ("National Geographic", "NG Traveler", "Focus", "Focus Historia", "Focus Extra", "Focus Coaching", "Chip", "CRN").

Za dział książek i rozwój biznesu książkowego w Czechach, Kazachstanie, na Ukrainie i w Rosji odpowiada Iga Rembiszewska.

Zespół dyrektorów raportuje bezpośrednio do prezes Magdaleny Malickiej (odpowiedzialnej za grupę luxury & lifestyle, people, popular science, książki) i do prezes Justyny Namięty (odpowiedzialnej za woman advisory, design & garden oraz cuisine).

W nowej strukturze dyrektorom wydawniczym i promocji podlegają redaktorzy naczelni oraz marketing.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,