Kraj

Eurobank promuje hipoteki

Piotr Adamczyk na joggingu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIJ8VosBPgfg%22%7D
Eurobank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje kredyty hipoteczne, obiecując kredytobiorcom, że przez pierwsze trzy lata spłacania kredytu nie będą płacili za ubezpieczenie domu/mieszkania. Promocja kredytów potrwa do końca czerwca br. i na taki okres zaplanowana jest kampania.

W reklamie banku występuje po raz kolejny Piotr Adamczyk.

Kampania obejmuje swym zasięgiem telewizję (stacje ogólnopolskie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz stacje tematyczne), outdoor (billboardy przy głównych ulicach miast), internet (wideo online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki) i partnerów sprzedaży (plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil i Propeller Film, za zakup mediów – Starcom.