Kraj

Play promuje smartfony LG za złotówkę

Promocyjnej obniżce cen telefonów w abonamentach towarzyszy kampania w TV, internecie i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7Nh4Y7d1R5s%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, promocyjnie obniżył ceny czterech modeli smartfonów LG w ofertach abonamentowych. Promowane przez operatora są trzy modele:  LG Swift L5 II, Swift L7 II, Swift L9 II i LG G2.

Ofercie towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie, na nośnikach reklam zewnętrznych oraz BTL.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, spot TV wyreżyserował Tadeusz Śliwa, część internetową kampanii przygotowała agencja Artegence, materiały BTL – agencja Touch & Try, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.