Przetargi

Dream Team Team rozpoczyna współpracę z Centrum Handlowym "Wola Park"

Agencja reklamowa Dream Team Team zwyciężyła w przetargu kreatywnym organizowanym przez Centrum Handlowe "Wola Park", pokonując ośmiu konkurentów. Do tej...

Agencja reklamowa Dream Team Team zwyciężyła w przetargu kreatywnym organizowanym przez Centrum Handlowe “Wola Park”, pokonując ośmiu konkurentów. Do tej pory agencją obsługującą Wola Park był Brain. “Dream Team Team zaskoczyło nas “świeżymi” pomysłami, które były najciekawsze spośród wszystkich zaprezentowanych. Jednocześnie udało nam się wypracować określone warunki finansowe, takie jakich chcieliśmy” – powiedziała Anna Chądzyńska, dyrektor ds. marketingu w Wola Park, nie zdradzając wartości podpisanego kontraktu. Pierwsze prace Dream Team Team będą już widoczne we wrześniu br. przy okazji urodzinowej kampanii Wola Park. Kontrakt podpisano wstępnie na czas określony z możliwością przedłużenia. Kino samochodowe, stanowiące główną atrakcję sezonu wakacyjnego w Wola Park, spowodowało, że 20 proc. odwiedzających przyjechało do centrum handlowego po raz pierwszy. W każdą sobotę do kina przyjeżdżało 200 samochodów. 35 proc. publiczności stanowili mieszkańcy Woli i Bemowa, 16 proc. odwiedzających przyjechało z miejscowości podwarszawskich, a z innych miast – 9 proc. Podstawowym źródłem informacji o kinie były dla warszawiaków billboardy, których w mieście pojawiło się 120. 42 proc. widzów dowiedziało się o możliwości spędzenia sobotniego wieczoru w kinie z tablic outdoorowych. 37 proc. widzów dowiedziało się o istnieniu kina od znajomych, z prasy – 15 proc. i z repertuaru zamieszczonego w centrum – 13 proc. (MKS)